Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Caroline Olsson - 21 oktober 2015 22:30

200kr/par


För beställning: maila till tjolahopp84@gmail.com

Leveranstid: 1v


   

 

Historien bakom:
När Martina undrade om jag kunde sticka ett par yogasockor åt hennes kollega stod jag helt undrandes...

Vad sören är det för något?? Hade jag vetat vad det var så hade jag säkert kunnat sno ihop något!

Google är min bästa vän, så jag gick som vanligt in och googlade efter bilder på yogasockor.


Jaha! Sockor utan häl och tå! Såklart...

Jo, men det har jag aldrig gjort innan, så det går säkert utmärkt!

Och det gjorde det.

Jag mecklade ihop lite olika mönster, eftersom det lät tråkigt att ge henne 2 par likadana - omväxling förnöjer!

Ganska långa ville hon ha dem, och inte så mycket fram på själva foten.

Det där kan man ju såklart göra som man vill; längre skaft, kortare skaft, längre fram på foten etc.


Det gick bra, det gick snabbt och om du är lika snabb så hinner du med tävlingen där jag lottar ut ett par i valfri färg. Kika på förra inlägget som heter "Yogasockor! Tävling".

Annars går det som vanligt bra att beställa ett par genom att maila mig.

Ovido - Quiz & Flashcards